enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 Pro almıştım tek sıkıntım mi 11T Pro'dan geçişte ekranın biraz ufak gelmesi oldu onun dışında çok iyi bir yatırım oldu benim açımdan. Herhangi bir eksisi yok bence hat kapanma olayı dışında.
Hat ne kadar sürede kapanıyor? Bazıları 12 aya tamamlıyomus iki hat 4 er ay bide e sim toplam 12 ay yapıp