15 Pro almıştım tek sıkıntım mi 11T Pro'dan geçişte ekranın biraz ufak gelmesi oldu onun dışında çok iyi bir yatırım oldu benim açımdan. Herhangi bir eksisi yok bence hat kapanma olayı dışında.