İPhone 11 Aldım Hata mı?
48
●1.152
- 24-06-2021, 23:36:08Ben sırf tasarımından dolayı geçen ay X aldım çok memnunum gerçekten pişman olmazsınız.TurkishMethods bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 24-06-2021, 23:36:26Hocam emin olun çevrenizde onu diyenler parası olduğunda iphoneden başka telefon kullanmayacaklardır. Herkes şekil vs diyor fakat iphone gerçekten kullanılabilirlik açısından en iyi cihazdır 6 yıldır kullanıyorum. Ama biraz daha bütçe olsa 12 alınması daha iyi olurdur güncellik açısından 5-6 yıl ömrü olurdu iphone 11 suan 4-5 yıllık bir ömür rahatlıkla sunacaktır, iyi forumlar.
- 24-06-2021, 23:37:46Üyeliği durdurulduHocam normalde 7 modelini zaten ben yıllardır kullanıyorum, benimki tamamen zevk meselesi ama işte küçük sinek miğde bulandırır hesabı bizimkisi.AykutAvsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2021, 23:38:55iphonea sadece ismi var diyen kesinlikle iphoneu sadece arama ve kamera için kullanan kişilerdir. sırf siri bile nimet. yapamadığı şey yok. kurcalamayı seven için altın değerinde özellikleri var iphonların. android kullanırken ben de öyle düşünüyordum. kullanmaya başladıktan sonra takoz kullanıyomuşum da haberim yokmuş dedim android için.
Telefon se 2020
