• 24-06-2021, 23:35:25
    #10
    Eğer işinize yarıyorsa güzel bir seçim olmuş
  • 24-06-2021, 23:36:08
    #11
    Ben sırf tasarımından dolayı geçen ay X aldım çok memnunum gerçekten pişman olmazsınız.
    • TurkishMethods
    TurkishMethods bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-06-2021, 23:36:08
    #12
    Kesinlikle hata değil. Androidlerden kat kat iyidir. Çevrenizdekiler sanırım hiç ios kullanmamış

    Kamera, hız, stabilize, sosyal medya, oyun olarak iPhone her zaman öndedir. Hayırlı olsun, pişman olmayın.
  • 24-06-2021, 23:36:26
    #13
    Hocam emin olun çevrenizde onu diyenler parası olduğunda iphoneden başka telefon kullanmayacaklardır. Herkes şekil vs diyor fakat iphone gerçekten kullanılabilirlik açısından en iyi cihazdır 6 yıldır kullanıyorum. Ama biraz daha bütçe olsa 12 alınması daha iyi olurdur güncellik açısından 5-6 yıl ömrü olurdu iphone 11 suan 4-5 yıllık bir ömür rahatlıkla sunacaktır, iyi forumlar.
  • 24-06-2021, 23:36:46
    #14
    İphone güzel gibi fakat nedense özgürlüğüm kısıtlanmış gibi hissediyorum. Android + iphone kullanmaktayım.
  • 24-06-2021, 23:36:54
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam keşke 12 alsaydınız almışken. Kimi kullanıcılar şarjından yakınıyor 11 serisinde. Çevremde de çokça şahit olduğum bir durum...
  • 24-06-2021, 23:37:46
    #16
    Üyeliği durduruldu
    AykutAvsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle hata değil. Androidlerden kat kat iyidir. Çevrenizdekiler sanırım hiç ios kullanmamış

    Kamera, hız, stabilize, sosyal medya, oyun olarak iPhone her zaman öndedir. Hayırlı olsun, pişman olmayın.
    Hocam normalde 7 modelini zaten ben yıllardır kullanıyorum, benimki tamamen zevk meselesi ama işte küçük sinek miğde bulandırır hesabı bizimkisi.
  • 24-06-2021, 23:38:40
    #17
    iphone asla pişmanlık değildir. Bende 5s kullanıyorum 6 senedir benim için tek kötü yanı hafızasının yetmemesi ve elimdeki telefon şuan piyasadaki çoğu yeni çıkan android telefondan daha iyi.
  • 24-06-2021, 23:38:55
    #18
    iphonea sadece ismi var diyen kesinlikle iphoneu sadece arama ve kamera için kullanan kişilerdir. sırf siri bile nimet. yapamadığı şey yok. kurcalamayı seven için altın değerinde özellikleri var iphonların. android kullanırken ben de öyle düşünüyordum. kullanmaya başladıktan sonra takoz kullanıyomuşum da haberim yokmuş dedim android için.

    Telefon se 2020