Selamlar. Bugün iphone 11 128GB ürününü aldım çevremdekiler iphone pişmanlıktır 8 bin lira o telefona verilir mi tarzında şeyler söylediği için ikilemde kaldım kullananlar deneyimini paylaşabilir mi?
Not: 4 yıldır iPhone 7 modelini kullanıyorum.
İPhone 11 Aldım Hata mı?
48
●1.152
- 24-06-2021, 23:32:01Üyeliği durduruldu
- 24-06-2021, 23:33:26çevreni değiştir telefon kalsınIsmailCemDursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2021, 23:33:49Üyeliği durdurulduİade hakkım var.emredemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2021, 23:34:48anladım, çok paranız varsa hata değil bence, ama 4 yıl taksitle alıyorsanız çok mantıklı değilIsmailCemDursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2021, 23:34:54iPhone'dan şaşmayın , iyi günlerde kullanın
- 24-06-2021, 23:35:16Üyeliği durdurulduHocam 4K 60FPS çekim yaparken herhangi bir sorun yaşatıyor mu?Atacbala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
