• 24-06-2021, 23:32:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar. Bugün iphone 11 128GB ürününü aldım çevremdekiler iphone pişmanlıktır 8 bin lira o telefona verilir mi tarzında şeyler söylediği için ikilemde kaldım kullananlar deneyimini paylaşabilir mi?

    Not: 4 yıldır iPhone 7 modelini kullanıyorum.
  • 24-06-2021, 23:32:50
    #2
    5 ay oldu gayet keyifli özellikle kamera kısmında yer yer profesyonel kamera yerine kullanıyorum
  • 24-06-2021, 23:33:19
    #3
    Kesinlikle verilir pişman olmayacaksınız
  • 24-06-2021, 23:33:23
    #4
    almışsınız artık, hata olsa ne olmasa ne
  • 24-06-2021, 23:33:26
    #5
    IsmailCemDursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar. Bugün iphone 11 128GB ürününü aldım çevremdekiler iphone pişmanlıktır 8 bin lira o telefona verilir mi tarzında şeyler söylediği için ikilemde kaldım kullananlar deneyimini paylaşabilir mi?

    Not: 4 yıldır iPhone 7 modelini kullanıyorum.
    çevreni değiştir telefon kalsın
  • 24-06-2021, 23:33:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    emredemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    almışsınız artık, hata olsa ne olmasa ne
    İade hakkım var.
  • 24-06-2021, 23:34:48
    #7
    IsmailCemDursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İade hakkım var.
    anladım, çok paranız varsa hata değil bence, ama 4 yıl taksitle alıyorsanız çok mantıklı değil
  • 24-06-2021, 23:34:54
    #8
    GOOGLE PARTNER AJANS ✅
    iPhone'dan şaşmayın , iyi günlerde kullanın
  • 24-06-2021, 23:35:16
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Atacbala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 ay oldu gayet keyifli özellikle kamera kısmında yer yer profesyonel kamera yerine kullanıyorum
    Hocam 4K 60FPS çekim yaparken herhangi bir sorun yaşatıyor mu?