İPhone 11 Aldım Hata mı?
48
●1.152
- 24-06-2021, 23:40:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.iPhone 12 pro 256 GB kullanıyorum, Apple ürünleri dışında hepsi yalan.
- 24-06-2021, 23:40:47Mantıklı bir karar verdiğinize emin olabilirsiniz. Doğru seçim.
- 24-06-2021, 23:53:21Şu iosu sevemedim
Hocam, açıkçası burada size kimse iyi yaptın ya da kötü yaptım diye istediğiniz cevabı veremez. Çünkü bu telefon konusu artık fanatiklik gibi bir şey oldu. Herkes kullandığı cihaz üzerinden size cevap verir. Ben bile cümlemin başında ios sevemedim dedim çünkü bende samsung kullanıcısıyım. İyisimi, şu an siz memnunsanız iyi mi ettim kötü mü ettim diye düşünmeyin. Zaten bundan önce de iphone kullanmışsınız. Muhtemelen sizde diğer modellere iyi bakmıyorsunuzdur
- 24-06-2021, 23:53:56iPhone dışında bir telefon alsam benim için ha paramı rüzgara doğru savurmuşum ha onu almışım aynı şey. Kesinlikle pişmanlık değil, iPhone serileriyle kaçıncı yılımız bilmiyorum ama keyfi olarak sıkıldıkça üst modele geçiyorum. Tüm ailem de iPhone kullanıyor, sadece kardeşim android telefon kullanıyor onda da kaçıncı telefon değişikliğimiz bozulduğu için.