• 24-06-2021, 23:39:06
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Apple hicbir zaman hata degildir tam tersi altındır. Samsung yada digerleri gibi son modelini alıp kapıdan çıkana kadar üzerine 20 model gelip fiyatı yarıya düşmez en azından
  • 24-06-2021, 23:40:07
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iPhone 12 pro 256 GB kullanıyorum, Apple ürünleri dışında hepsi yalan.
  • 24-06-2021, 23:40:47
    #21
    Mantıklı bir karar verdiğinize emin olabilirsiniz. Doğru seçim.
  • 24-06-2021, 23:41:27
    #22
    Onu diyenler daha önce iPhone kullanmamışlardır muhtemelen. Pişman olmazsınız.
  • 24-06-2021, 23:42:31
    #23
    Üyeliği durduruldu
    ios vs android :d
  • 24-06-2021, 23:46:10
    #24
    Kendimi bildim bileli android kullanıyordum. 3 hafta önce bende aldım ios gerçekten kaliteli ve hızlı
  • 24-06-2021, 23:53:21
    #25
    Şu iosu sevemedim Hocam, açıkçası burada size kimse iyi yaptın ya da kötü yaptım diye istediğiniz cevabı veremez. Çünkü bu telefon konusu artık fanatiklik gibi bir şey oldu. Herkes kullandığı cihaz üzerinden size cevap verir. Ben bile cümlemin başında ios sevemedim dedim çünkü bende samsung kullanıcısıyım. İyisimi, şu an siz memnunsanız iyi mi ettim kötü mü ettim diye düşünmeyin. Zaten bundan önce de iphone kullanmışsınız. Muhtemelen sizde diğer modellere iyi bakmıyorsunuzdur
  • 24-06-2021, 23:53:56
    #26
    ayoft.com
    iPhone dışında bir telefon alsam benim için ha paramı rüzgara doğru savurmuşum ha onu almışım aynı şey. Kesinlikle pişmanlık değil, iPhone serileriyle kaçıncı yılımız bilmiyorum ama keyfi olarak sıkıldıkça üst modele geçiyorum. Tüm ailem de iPhone kullanıyor, sadece kardeşim android telefon kullanıyor onda da kaçıncı telefon değişikliğimiz bozulduğu için.
  • 24-06-2021, 23:55:28
    #27
    Hocam galiba herşeyimiz aynı. Bende 4 senedir iphone 7 kullanıyordum. Geçen ay iphone 11 e geçtim. Deveden inip ata binmiş gibiydim. Harika bir telefon iade etmemenizi öneririm.