Şu iosu sevemedim

Hocam, açıkçası burada size kimse iyi yaptın ya da kötü yaptım diye istediğiniz cevabı veremez. Çünkü bu telefon konusu artık fanatiklik gibi bir şey oldu. Herkes kullandığı cihaz üzerinden size cevap verir. Ben bile cümlemin başında ios sevemedim dedim çünkü bende samsung kullanıcısıyım. İyisimi, şu an siz memnunsanız iyi mi ettim kötü mü ettim diye düşünmeyin. Zaten bundan önce de iphone kullanmışsınız. Muhtemelen sizde diğer modellere iyi bakmıyorsunuzdur