• 25-06-2021, 00:31:01
    #28
    iphone kullanıcısıyım elime başka marka bir telefon aldıgım da kasıyormuş gibi hissediyorum bence bu açıklama yeterli.
  • 25-06-2021, 02:23:53
    #29
    yaklaşık 6 aydır iphone 11 kullanıyorum mükemmel bir telefon. Çevreyi değiştir telefon kalsın o derece
  • 25-06-2021, 02:29:05
    #30
    Türkiye deki fiyatına göre kesinlikle hata.
  • 25-06-2021, 09:00:53
    #31
    1-2 ay önce forumdan bir arkadaştan aldım iphone 11. ondan önce 7 kullanıyordum 7 öncesinde de 5s. kesinlikle hata değil. apple güvencesi bile bambaşka bir deneyim yaşatıyor insana
  • 25-06-2021, 09:41:56
    #32
    Üyeliği durduruldu
    İmkanın varsa hiç çekinme ama imkanın yok zar zor alıyorsan hata
  • 25-06-2021, 10:10:57
    #33
    sarjı 8 saat anca dayanan bir telefon istiyorsanız evet alınır
  • 25-06-2021, 10:12:49
    #34
    Hocam 5G desteklemeyecekmiş heralde iphone 11
  • 25-06-2021, 11:48:10
    #35
    Şu piyasada 8-10 k da para değil. Bir ev bir araba alsan yarım milyon gidiyor zaten. Onu geçtim android telefon alıyoruz, ertesi sene değeri yarıya düşüyor. Böyle saçmalık olur mu. Mecburiyetten android kullanıyorum, memnunum da, ancak bu değerini koruma unsuru için bile iphone alınır. Hayırlı uğurlu olsun.
  • 25-06-2021, 12:00:41
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şahin e binen adama porsh alayım mı diye sorma hocam