İPhone 11 Aldım Hata mı?
48
●1.152
- 25-06-2021, 00:31:01iphone kullanıcısıyım elime başka marka bir telefon aldıgım da kasıyormuş gibi hissediyorum bence bu açıklama yeterli.
- 25-06-2021, 02:23:53yaklaşık 6 aydır iphone 11 kullanıyorum mükemmel bir telefon. Çevreyi değiştir telefon kalsın o derece
- 25-06-2021, 09:41:56Üyeliği durdurulduİmkanın varsa hiç çekinme
ama imkanın yok zar zor alıyorsan hata
- 25-06-2021, 11:48:10Şu piyasada 8-10 k da para değil. Bir ev bir araba alsan yarım milyon gidiyor zaten. Onu geçtim android telefon alıyoruz, ertesi sene değeri yarıya düşüyor. Böyle saçmalık olur mu. Mecburiyetten android kullanıyorum, memnunum da, ancak bu değerini koruma unsuru için bile iphone alınır. Hayırlı uğurlu olsun.
ama imkanın yok zar zor alıyorsan hata