Şu piyasada 8-10 k da para değil. Bir ev bir araba alsan yarım milyon gidiyor zaten. Onu geçtim android telefon alıyoruz, ertesi sene değeri yarıya düşüyor. Böyle saçmalık olur mu. Mecburiyetten android kullanıyorum, memnunum da, ancak bu değerini koruma unsuru için bile iphone alınır. Hayırlı uğurlu olsun.