iPhone dışında bir telefon alsam benim için ha paramı rüzgara doğru savurmuşum ha onu almışım aynı şey. Kesinlikle pişmanlık değil, iPhone serileriyle kaçıncı yılımız bilmiyorum ama keyfi olarak sıkıldıkça üst modele geçiyorum. Tüm ailem de iPhone kullanıyor, sadece kardeşim android telefon kullanıyor onda da kaçıncı telefon değişikliğimiz bozulduğu için.