Kesinlikle hata değil. Androidlerden kat kat iyidir. Çevrenizdekiler sanırım hiç ios kullanmamış

Kamera, hız, stabilize, sosyal medya, oyun olarak iPhone her zaman öndedir. Hayırlı olsun, pişman olmayın.