Konu
İPhone 11 Aldım Hata mı?
24-06-2021, 23:38:40
#17
OgzhnAktp
iphone asla pişmanlık değildir. Bende 5s kullanıyorum 6 senedir benim için tek kötü yanı hafızasının yetmemesi ve elimdeki telefon şuan piyasadaki çoğu yeni çıkan android telefondan daha iyi.