Kesinlikle hata değil. Androidlerden kat kat iyidir. Çevrenizdekiler sanırım hiç ios kullanmamış
Kamera, hız, stabilize, sosyal medya, oyun olarak iPhone her zaman öndedir. Hayırlı olsun, pişman olmayın.
Hocam normalde 7 modelini zaten ben yıllardır kullanıyorum, benimki tamamen zevk meselesi ama işte küçük sinek miğde bulandırır hesabı bizimkisi.