AykutAvsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle hata değil. Androidlerden kat kat iyidir. Çevrenizdekiler sanırım hiç ios kullanmamış

Kamera, hız, stabilize, sosyal medya, oyun olarak iPhone her zaman öndedir. Hayırlı olsun, pişman olmayın.
Hocam normalde 7 modelini zaten ben yıllardır kullanıyorum, benimki tamamen zevk meselesi ama işte küçük sinek miğde bulandırır hesabı bizimkisi.