• 14-11-2019, 02:04:05
    #46
    Widex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone X i 8 bine satip iPhone 11 alabiliyorsunuz o zaman
    Hocam valla kafam karışık bilmiyorum 7600 e yarın başka satıcı buldum ona satacağım satınca yazarım.



    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla bu fiyatlara nasıl alıcı buluyorsunuz hocam ben size adetli olarak temin edebilirim. İPhone 11 fiyatı 7300-7500 bandında. Sizce elinizdeki telefon ne kadar eder siz karar verin
    hocam kaç tane temin edeceksiniz ben alıcı bulurum
  • 14-11-2019, 10:34:35
    #47
    genelde sizin cihazlar gibi cihazlar geveyli oluyor geveylise zaten para verilip alınacak bir cihaz değil benim nazarımda. keza apple son güncellemesinden sonra günde 5-6 kere ulaşılamıyor muhabbeti yaşıyorlar
  • 14-11-2019, 11:44:45
    #48
    FLoRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genelde sizin cihazlar gibi cihazlar geveyli oluyor geveylise zaten para verilip alınacak bir cihaz değil benim nazarımda. keza apple son güncellemesinden sonra günde 5-6 kere ulaşılamıyor muhabbeti yaşıyorlar
    geveyli nedir?
  • 14-11-2019, 12:06:34
    #49
    ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geveyli nedir?
    GEVEY Nedir? Yurtdışından gelen iPhone akıllı telefonların sim kilidini açan bir aparattır. Taahhütlü olarak tek bir hat üzerine alınmış olan iPhone cihazlar için kullanılır. O hat haricinde başka hatları da açarak çalışmasını sağlar.

    https://www.gevey.biz/gevey-nedir/
  • 14-11-2019, 12:09:04
    #50
    FLoRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GEVEY Nedir? Yurtdışından gelen iPhone akıllı telefonların sim kilidini açan bir aparattır. Taahhütlü olarak tek bir hat üzerine alınmış olan iPhone cihazlar için kullanılır. O hat haricinde başka hatları da açarak çalışmasını sağlar.

    https://www.gevey.biz/gevey-nedir/
    Benim cihaz gavey değil.
  • 14-11-2019, 14:40:13
    #51
    ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dediğiniz fiyatı telefoncular verdi hocam.

    Ek olarak sahibinden 2.el felan telefon alan bir arkadaş da 7300 verdi, letgodan bir kişi de 8000 verdi.
    ben düşünüyorum ne kadara satsam zararlı çıkmam? veya sonradan tüh bu fiyata satılıyormuş deyip üzülmem

    8bin veren arkadaşa ben 9bine xs max 64gb, 1 yıl daha türkiye garantisi devam eden cihaz vereyim bilgilerini gönderin.
  • 18-11-2019, 02:32:47
    #52
    Bende telefoncuyum ben o telefonun faturalısını musterıme 7500-8000 arası satıyorum. 8000 verme ihtimali imkansız. Alan bayiyse eger %18 de fatura kesıcek bu da nerden baksanız 1500 lira zarar edicek. Yani sen 7000 üzerini buldnmu sat hemen
  • 18-11-2019, 02:35:37
    #53
    kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8bin veren arkadaşa ben 9bine xs max 64gb, 1 yıl daha türkiye garantisi devam eden cihaz vereyim bilgilerini gönderin.
    Hocam letgoya koyup gelen teklifleri izleyebilirsiniz? yalan söylemiyor ya da abartmıyorum.
  • 18-11-2019, 09:07:09
    #54
    ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dediğiniz fiyatı telefoncular verdi hocam.

    Ek olarak sahibinden 2.el felan telefon alan bir arkadaş da 7300 verdi, letgodan bir kişi de 8000 verdi.
    ben düşünüyorum ne kadara satsam zararlı çıkmam? veya sonradan tüh bu fiyata satılıyormuş deyip üzülmem
    Hocam konu başında telefonun hediye geldiğini söylemişsiniz. 1000TL aşağı satılınca neden tüh deyip üzüleceksiniz. Hediye gelmemiş olsaydı zaten böyle bir derdiniz olmayacaktı. Elinizde öyle bir telefon olmayacağı için. 8Bin TL veren iyi bir fiyat vermiş. Telefonculara giderseniz fiyat ölür. Siz kapıdan çıkınca alış fiyatı x2 olur fiyat. O nedenle letgo benzeri sitelerde satmanızdır önerim. Gelecek teklif 8 ve civarında ise gayet uygun ve mantıklıdır.

    ₺8.699,00·Turkcell satıyor şuan. Yani 8 veren süper bile vermiş.