genelde sizin cihazlar gibi cihazlar geveyli oluyor geveylise zaten para verilip alınacak bir cihaz değil benim nazarımda. keza apple son güncellemesinden sonra günde 5-6 kere ulaşılamıyor muhabbeti yaşıyorlar