• 13-11-2019, 10:27:08
    #28
    ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dediğiniz fiyatı telefoncular verdi hocam.

    Ek olarak sahibinden 2.el felan telefon alan bir arkadaş da 7300 verdi, letgodan bir kişi de 8000 verdi.
    ben düşünüyorum ne kadara satsam zararlı çıkmam? veya sonradan tüh bu fiyata satılıyormuş deyip üzülmem
    valla bu fiyatlara nasıl alıcı buluyorsunuz hocam ben size adetli olarak temin edebilirim. İPhone 11 fiyatı 7300-7500 bandında. Sizce elinizdeki telefon ne kadar eder siz karar verin
  • 13-11-2019, 10:30:04
    #29
    ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden havale yaptırayım hocam?

    8.000 nakit parayı elden alırsanız o paranın yarısından fazlası sahte çıkar. cihazın şu an ederi 8.000 değil hocam yanlış anlama cihazınızı ne çok yüksek verene ne çok alçak verene satın.
  • 13-11-2019, 10:43:37
    #30
    Platin üye
    5300'den verdim geçen hafta.
  • 13-11-2019, 10:49:56
    #31
    MuratcanATAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5300'den verdim geçen hafta.
    Kutusu açılmamış mıydı?
  • 13-11-2019, 10:55:41
    #32
    Platin üye
    ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kutusu açılmamış mıydı?
    Yok açık kullanılmış 1 ay garantisi kalmıştı.

    11 Pro aldığımdan dolayı sattım.
  • 13-11-2019, 11:00:58
    #33
    Beş
  • 13-11-2019, 13:08:37
    #34
    Hocam elden alacaksanız döviz bürosuna gidip rica edin yada 10 lira verin sahte olup olmadığına baksınlar. Eğer havale ile alacaksa mutlaka açıklamaya yazsın sizde teslim ettiğinize dair bir belge alın aksi durumda adınıza *********** davası bile açıp parayı geri alırlar.
  • 13-11-2019, 16:21:20
    #35
    8.500 sıfır kapalı kutulu garantili hali ki iPhone 11 7200 ken yurtdışı o telefonlara 8 bin veren ya parasını çöpe atmak istiyordur yada başka bişey vardır içinde.
  • 13-11-2019, 16:21:53
    #36
    direk görüşüceksen, güvenli yerlerde atm ye yakın bir yerde görüş parayı atm den kendi hesabına yatır eksiksiz olarak sonrasında sözleşme ile teslim et telefonu bir sıkıntı olcağını sanmıyorum