• 13-11-2019, 17:16:03
    #37
    ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Hediye İphone X Space Gray 64 GB geldi, ne kadar eder acaba faturası yok yalnız yurtiçi kayıtlı cihaz.
    Telefoncular fiyatını öldürüyor, letgo sahibinden martketplace gibi yerlerde ise, garip fiyatlar mevcut.
    Selamlar,

    Hocam iPhone 11 7200 TL ile Apple'da satışa çıktı. Türkiye cihazı üstelik.
    6900 TL ise indirimli bir kaç teknoloji mağazalarında yer aldı.

    Sıfır Türk Cihazı iPhone 11 6900 TL'lere düşmüşken , iPhone X yurt dışının maximum edeceği fiyat 3.500 - 4000 TL arasıdır yanlış anlamayın. Ben telefoncu değilim, fakat yıllarca iPhone kullandım, aldım sattım. En son 5-6ay önce iPhone 8 aldım o zaman 3400'e alıp 3750 TL civarına satmıştım. 5-6 ay önce iPhone 8 3.5-4 arası , iPhone Xler ise en az 6000 TL ediyordu. Ama şuanda iphone x letgo da ve sahibindende 4000 TL civarlarına satılıyor. Yurt dışı olmayanlar bu fiyatlar.

    Demem o ki, 8 bin TL veren varsa ki ihtimal vermiyorum hemen satın. Ama diğer türlü max ederi 4 bin tl, yurt dışı olduğu için. Yani faturası vb. de olmuyor yurt dışı olunca.

    Ama yurt içi kutulu faturalı cihaz olsa 5 binlere satılıyor X serisi, fakat yurt dışı ve faturasız X şuan 4 Bin civarı.

    Değil 8 , 6 bile veren varsa koşarak gidin satın, yoksa çok dikkatli olun o işin içinde bi iş var. Eğer 8bine alıcı varsa ben sürekli olarak iphone x tedarik edebilirim. Hatta sıfır iphone 11 alıp 6900'e gidip ona 8000'e satın
  • 13-11-2019, 17:43:20
    #38
    6dan aşağı satmayın
  • 13-11-2019, 20:03:43
    #39
    Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Hocam iPhone 11 7200 TL ile Apple'da satışa çıktı. Türkiye cihazı üstelik.
    6900 TL ise indirimli bir kaç teknoloji mağazalarında yer aldı.

    Sıfır Türk Cihazı iPhone 11 6900 TL'lere düşmüşken , iPhone X yurt dışının maximum edeceği fiyat 3.500 - 4000 TL arasıdır yanlış anlamayın. Ben telefoncu değilim, fakat yıllarca iPhone kullandım, aldım sattım. En son 5-6ay önce iPhone 8 aldım o zaman 3400'e alıp 3750 TL civarına satmıştım. 5-6 ay önce iPhone 8 3.5-4 arası , iPhone Xler ise en az 6000 TL ediyordu. Ama şuanda iphone x letgo da ve sahibindende 4000 TL civarlarına satılıyor. Yurt dışı olmayanlar bu fiyatlar.

    Demem o ki, 8 bin TL veren varsa ki ihtimal vermiyorum hemen satın. Ama diğer türlü max ederi 4 bin tl, yurt dışı olduğu için. Yani faturası vb. de olmuyor yurt dışı olunca.

    Ama yurt içi kutulu faturalı cihaz olsa 5 binlere satılıyor X serisi, fakat yurt dışı ve faturasız X şuan 4 Bin civarı.

    Değil 8 , 6 bile veren varsa koşarak gidin satın, yoksa çok dikkatli olun o işin içinde bi iş var. Eğer 8bine alıcı varsa ben sürekli olarak iphone x tedarik edebilirim. Hatta sıfır iphone 11 alıp 6900'e gidip ona 8000'e satın
    Cihaz yurt içi.
  • 13-11-2019, 20:07:45
    #40
    ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz yurt içi.
    O zaman işler değişir, 5 bin bandına gidiyor şuanda. 5.500 civarlarına koyun, alıcı her zaman indirim ister , düşme payı bırakırsınız biraz.

    Ama 8 bin teklif eden varsa cidden satın, elden alın parayı atm ye koyun, kabul etmezse atm parayı anlaşmayın dolandrclık olabilir
  • 13-11-2019, 20:10:01
    #41
    Cihaz hediye gelmiş adam nasıl zararlı çıkmam kafasında Allah başka dert vermesin.
  • 13-11-2019, 20:14:25
    #42
    misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz hediye gelmiş adam nasıl zararlı çıkmam kafasında Allah başka dert vermesin.
    Bu forumda sizin gibi insanların olması beni benden alıyor, cidden insan burada bir şeyin piyasasını öğrenmeyecek mi?
  • 13-11-2019, 20:24:58
    #43
    ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forumda sizin gibi insanların olması beni benden alıyor, cidden insan burada bir şeyin piyasasını öğrenmeyecek mi?
    Öğrenin tabi piyasayı bunda kötü bir şey yok. Ama şöyle olursa vah üzülürüm aman yok zarar etmeyeyim gibi gibi cümleler kurmanız da beni benden alıyor, gülünç bir duruma düşüyorsunuz.
  • 13-11-2019, 20:39:20
    #44
    misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenin tabi piyasayı bunda kötü bir şey yok. Ama şöyle olursa vah üzülürüm aman yok zarar etmeyeyim gibi gibi cümleler kurmanız da beni benden alıyor, gülünç bir duruma düşüyorsunuz.
    Zarar yanlış anlaşılabiliyor tabii ki, benim demek istediğim 6 bine satılabiliyorsa 6 bine vereyim, 7 bine satılabiliyorsa 7 bine satayım, neden 7 bine satılan bir şeyi 5, 6, ya verip daha sonrasında bu fiyattan da satılıyormuş tüh ya diyeyim?
  • 13-11-2019, 23:41:01
    #45
    Üyeliği durduruldu
    iPhone X i 8 bine satip iPhone 11 alabiliyorsunuz o zaman