Bu forumda sizin gibi insanların olması beni benden alıyor, cidden insan burada bir şeyin piyasasını öğrenmeyecek mi?
Öğrenin tabi piyasayı bunda kötü bir şey yok. Ama şöyle olursa vah üzülürüm aman yok zarar etmeyeyim gibi gibi cümleler kurmanız da beni benden alıyor, gülünç bir duruma düşüyorsunuz.