Öğrenin tabi piyasayı bunda kötü bir şey yok. Ama şöyle olursa vah üzülürüm aman yok zarar etmeyeyim gibi gibi cümleler kurmanız da beni benden alıyor, gülünç bir duruma düşüyorsunuz.
Zarar yanlış anlaşılabiliyor tabii ki, benim demek istediğim 6 bine satılabiliyorsa 6 bine vereyim, 7 bine satılabiliyorsa 7 bine satayım, neden 7 bine satılan bir şeyi 5, 6, ya verip daha sonrasında bu fiyattan da satılıyormuş tüh ya diyeyim?