• 13-11-2019, 09:01:03
    #19
    ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi sadece satma sonrası oluşabilecek sorunlar gelmeye başladı aklıma
    acaba nasıl satmalı?
    satığına dair küçük bir sözleşme yap hocam 6.000₺ede alıcısı varsa hiç durma derim.
  • 13-11-2019, 09:02:44
    #20
    ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki parayı aldım telefonu aldım gibisinden bir sözleşme gerekir mi?
    Senin için gerekmez adam talep ederse yapabilirsiniz sonuçta elden alıyorsunuz ve havale EFT gibi resmi bir durum söz konusu değil
  • 13-11-2019, 09:03:58
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin için gerekmez adam talep ederse yapabilirsiniz sonuçta elden alıyorsunuz ve havale EFT gibi resmi bir durum söz konusu değil
    Benim için gerekmiyorsa adam istemezse uğraşmam sanırım o halde.
  • 13-11-2019, 09:12:00
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dediğiniz fiyatı telefoncular verdi hocam.

    Ek olarak sahibinden 2.el felan telefon alan bir arkadaş da 7300 verdi, letgodan bir kişi de 8000 verdi.
    ben düşünüyorum ne kadara satsam zararlı çıkmam? veya sonradan tüh bu fiyata satılıyormuş deyip üzülmem
    Hediye geldi diyorsunuz ve zararı düşünüyorsunuz ilginç valla hocam kaça satarsan sat karlı olacaksın sen. Hediye iseyse eğer
  • 13-11-2019, 09:23:26
    #23
    Ben de kullanıyorum. 5 bin üstü verene sat hemen hocam. İphone 11 düz modelinin işlemci ve karnesi cok daha iyi ve 7200 tl Türkiye garantili
    Dikkat et dolandırıcılara denk gelme
  • 13-11-2019, 09:24:21
    #24
    Ürün ve ödeme *************** diye artık ************** sektörü bile kendi içerisinde uzmanlık dallarına ayrıldı.
    Telefonu satarken A4 kağıdına, alıcı ve satıcı ad-soyad-tc-telefon- açık adres, telefon marka model seri ve imei no yazıp tarih atıp kaç TL bedel karşılığı satıldı ise onu da yazmanızı ödemeyi havale yada elden aldı iseniz onu da belirtmenizi ve ikinizin de imza atmanızı sonra da fotokopi çektirip bir nüshasını kendinize almanızı şiddetle öneriyorum.
    Olası tüm problem ve aksaklıklarda sizi yada yakınlarınızı rahatsız etmelerini istemezsiniz.
    Apple servisinde değil ama bazı kendini bilmez servisler orjinal fatura yada faturada yazan kişinin ürünü teslim etmesini/teslim alabileceği konusunda diretiyorlar.
    Her yıl milyonlarca cihaz alınıp satılıyor size denk gelmeme ihtimali var ama ya denk gelirse? Siz siz olun önce kendinizi güvenceye alın.
    Eğer 7.000-8.000 bandında alıcı bulduysanız hiç düşünmeyin bile hatta siz alıcının ayağına gidin benden söylemesi
  • 13-11-2019, 09:24:47
    #25
    lionparsde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hediye geldi diyorsunuz ve zararı düşünüyorsunuz ilginç valla hocam kaça satarsan sat karlı olacaksın sen. Hediye iseyse eğer
    Nasıl yani siz bir şey satarken hediye olsa da olmasa da, fiyatını piyasasını bilmediğiniz bir şeyden zarar edip etmeyeceğinizi araştırmıyorsanız benim sorunum değil.
  • 13-11-2019, 09:55:03
    #26
    5.5 'dan fazla ederi yok. Senın dediğin fiyata alması imkansız ya diğer x modelleriyle karıştırdı ya da tezgah var.
  • 13-11-2019, 09:58:50
    #27
    ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden havale yaptırayım hocam?
    Sahte para dolandırılma vs.