Bu dediğiniz fiyatı telefoncular verdi hocam.
Ek olarak sahibinden 2.el felan telefon alan bir arkadaş da 7300 verdi, letgodan bir kişi de 8000 verdi.
ben düşünüyorum ne kadara satsam zararlı çıkmam? veya sonradan tüh bu fiyata satılıyormuş deyip üzülmem
Hediye geldi diyorsunuz ve zararı düşünüyorsunuz ilginç valla hocam kaça satarsan sat karlı olacaksın sen. Hediye iseyse eğer