Bende telefoncuyum ben o telefonun faturalısını musterıme 7500-8000 arası satıyorum. 8000 verme ihtimali imkansız. Alan bayiyse eger %18 de fatura kesıcek bu da nerden baksanız 1500 lira zarar edicek. Yani sen 7000 üzerini buldnmu sat hemen