ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu dediğiniz fiyatı telefoncular verdi hocam.

Ek olarak sahibinden 2.el felan telefon alan bir arkadaş da 7300 verdi, letgodan bir kişi de 8000 verdi.
ben düşünüyorum ne kadara satsam zararlı çıkmam? veya sonradan tüh bu fiyata satılıyormuş deyip üzülmem
Hocam konu başında telefonun hediye geldiğini söylemişsiniz. 1000TL aşağı satılınca neden tüh deyip üzüleceksiniz. Hediye gelmemiş olsaydı zaten böyle bir derdiniz olmayacaktı. Elinizde öyle bir telefon olmayacağı için. 8Bin TL veren iyi bir fiyat vermiş. Telefonculara giderseniz fiyat ölür. Siz kapıdan çıkınca alış fiyatı x2 olur fiyat. O nedenle letgo benzeri sitelerde satmanızdır önerim. Gelecek teklif 8 ve civarında ise gayet uygun ve mantıklıdır.

₺8.699,00·Turkcell satıyor şuan. Yani 8 veren süper bile vermiş.