maksem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Milyar dolarlık soru: React Native mi Flutter mı?
27
●1.766
- 28-10-2025, 18:29:40Bu kadar korkmana gerek yok kayserili kardeşim. Ben sadece senin tiyniyetini bildiğimi belirtmek istedim. Yani modları bana karşı kışkırtmaya çalışmana gerek yok. Senin iyi niyetinin de farkındayım maşallah iyi niyet abidesisin. Klavye arkasından iyi niyetini çok iyi gösteriyorsun. Tüm mesajlarını raporladım sen de benimkileri raporla. Modlar karar versin kim iyi niyetli kim klavye delikanlısı.
- 28-10-2025, 18:34:51Yapma be kardeşim..multiwhatsapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah aşkına.. Hiçbir kötü niyetim yoktu... inan ki...
Hala yazdıklarımı okuyorum nerde hata yaptım diye..
ama Kayserili olmam.. tiyniyet... bu cümleler hoş değil..
ve seni gerçekten kızdıracak birşey de yazmadım..
Burada bir konuya cevap ancak diğer kullanıcılarında dikkatini çeksin ve güzel bir sohbet ve destek olunsun diye yazılır..
Korkmaya gelince.. bence klavye arkasından tanımadığın insanlar hakkında bu şekilde öngörüde bulunman doğru bir davranış değil..
Yaşın kaç bilmiyorum... 48 Yaşındayım ve ne seni ne başka birini rencide etmekten.. zevk alacak karakterde biri değilim.. burada çoğu da değil inan...
Başka da birşey demiyorum.. konuyu kapatıyorum kendim için..
Başarılar.. ilk cevabımda verdiğim öneriler geçerli sorun hakkında..
(Eğer geçmiş hayatınızda bir Kayseri li ile sorun yaşadınız ise, tüm Kayserilileri aynı kefeye koymayın lütfen.)
EDIT : Hiçbir mesajını raporlamayacağım.. Sen farkında olmadan kendini raporladın zaten.. - 28-10-2025, 19:34:14İnsanları ayrıştıran nefret söylemi gibi söylemler burada yasak bu mesajınızda reportlanacak buna emin olunmultiwhatsapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burası herkese açık herkesin düşüncesini paylaşabildiği nezih bir ortam rn flutter değilde önce insanların düşüncesine ve insanlara saygılı ve nazik olmayı düşünün derim zira en önemlisi o
r10 da herkes düşüncesini söyleyebilir konuşabilir - 28-10-2025, 20:03:57Native diller performans açısından iyi bir seçenek. Multiplatform dilleri ise hem projeyi erkenden yayınlama açısından hemde maliyet açısından daha avantajlı. Flutter mı react mı diye soracak olursan bence react projeleri hem hız olarak hemde boyut olarak flutterdan daha iyi kendi tecrübeme göre
- 28-10-2025, 20:05:58Mesajınız için teşekkürler. Bana da RN daha yakın geliyor. Muhtemelen RN ile başlayacağım projeye.emirozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2025, 20:13:57bende 2 defa okudum. buraya kadar geldim. sorun ne hala anlamadım. gayet güzel özenerek anlatmışsın hocam.maksem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2025, 20:20:03Bende anlamadım.. birden konu Kayseriliğe, Sizin fabrikanın yazılımını ben yaptım'a (Bu Arada.. Kayseride binlerce fabrika var artık hangisi ise.. ..) sonra Kayserinin isim yapmış bütün illegal semtlerini sayıp... Hatta benim tıynetime kadar uzadı.. Tek yaptığım yardımcı olmaya çalışmaktı... Sağlık olsun.. her insanın anlauışı farklı olabiliyor.. ne kadar iyi niyetli olmaya çalışırsak çalışalım bir yerinden tutulup, ters anlaşlabiliyor demekki.. Arkadaşa başarılar yine de... İnşaallah güzel hedeflere ulaşır..
- 28-10-2025, 20:27:10multiwhatsapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne kadar çirkin üslup, yorumları kaldıramayacaksan? yazmayacaksın, arkadaş güzelce yazmış? içinden geçeni söylemiş direk bir agresif tavır. SENİNLE iş yapacaksak, ve yapacaklara dikkat etsin o yüzden, bu şekilde bir tavır iş kaybettirir. Unutma senin her zaman daha iyin ve daha mükemmelin BU Forumda bulunur. - 28-10-2025, 20:37:05Kardeşim ben benden daha iyisi bu forumda bulunmaz mı dedim? Konuyu nerelere getiriyorsunuz ya. Seni de raporluyorum.Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edit:
Madem o kadar iyi niyetlisin o zaman şu sorulara bi cevap ver de iyi niyetli misin değil misin herkes görsün.maksem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada ne demek istedin?maksem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada kinaye yaptın mı yapmadın mı? "react dehası" lafının kinayeli bir laf olduğunun farkında değil misin? Delikanlı gibi erkekçe cevapla.maksem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca editlemeden önceki mesajında yine falsolu birkaç cümle daha vardı. Sonradan onları editlemişsin. Orjinal haline modlar bakıp ilk mesajındaki niyetini tespit ederler zaten.
Sen tecrübeli dost tavsiyeleri vermeyi seven bir kardeşe benziyorsun. O zaman ben de sana tecrübeli bir dost tavsiyesi vereyim. Bir çorbaya bir damla zehir atarsan o çorba yenmez. Senin konuya girişin falsoluyken ondan sonra söyleyeceğin hiçbirşeyin anlamı yok. Fazla övgü sövgüdür. @maksem;
