multiwhatsapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@maksem; kardeşim mesajını raporladım. Şimdi verdiğin cevabını, yapmadığın klavye delikanlılığını ve klavyeni al git ötede oyna. Birdaha da benim hiçbir konuma cevap yazma.

ne kadar çirkin üslup, yorumları kaldıramayacaksan? yazmayacaksın, arkadaş güzelce yazmış? içinden geçeni söylemiş direk bir agresif tavır. SENİNLE iş yapacaksak, ve yapacaklara dikkat etsin o yüzden, bu şekilde bir tavır iş kaybettirir. Unutma senin her zaman daha iyin ve daha mükemmelin BU Forumda bulunur.