Bende anlamadım.. birden konu Kayseriliğe, Sizin fabrikanın yazılımını ben yaptım'a (Bu Arada.. Kayseride binlerce fabrika var artık hangisi ise.. ..) sonra Kayserinin isim yapmış bütün illegal semtlerini sayıp... Hatta benim tıynetime kadar uzadı.. Tek yaptığım yardımcı olmaya çalışmaktı... Sağlık olsun.. her insanın anlauışı farklı olabiliyor.. ne kadar iyi niyetli olmaya çalışırsak çalışalım bir yerinden tutulup, ters anlaşlabiliyor demekki.. Arkadaşa başarılar yine de... İnşaallah güzel hedeflere ulaşır..