multiwhatsapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bak kayserili kardeşim. Ben çok kayserili gördüm hem gaziosman paşadan hem hacılardan hem de talas tepesinden anlıyor musun? Sizin fabrikanızın kodunu biz yazdık. Mesajın iyi niyetli mi yoksa kötü niyetli mi birazdan modlar karar verir. Şimdi laf cambazlığını al ötede mi oynuyorsun kumda mı oynuyorsun nerde oynuyorsan oyna.
İnsanları ayrıştıran nefret söylemi gibi söylemler burada yasak bu mesajınızda reportlanacak buna emin olun

Burası herkese açık herkesin düşüncesini paylaşabildiği nezih bir ortam rn flutter değilde önce insanların düşüncesine ve insanlara saygılı ve nazik olmayı düşünün derim zira en önemlisi o
r10 da herkes düşüncesini söyleyebilir konuşabilir