Bak kayserili kardeşim. Ben çok kayserili gördüm hem gaziosman paşadan hem hacılardan hem de talas tepesinden anlıyor musun?
BURAYI BİRAZ AÇAR MISIN ?? NE DEMEK İSTEDİĞİNİ BU CÜMLEDE NET OLARAK ANLAMAK İSTERİM ?
KONUYU ISRARLA KÖTÜ NİYETLİ OLMADIĞIMI SÖYLEDİĞİM HALDE SEN UZATIYORSUN ?
VE BENİ TEHDİT Mİ EDİYORSUN ?
Bu kadar korkmana gerek yok kayserili kardeşim. Ben sadece senin tiyniyetini bildiğimi belirtmek istedim. Yani modları bana karşı kışkırtmaya çalışmana gerek yok. Senin iyi niyetinin de farkındayım maşallah iyi niyet abidesisin. Klavye arkasından iyi niyetini çok iyi gösteriyorsun. Tüm mesajlarını raporladım sen de benimkileri raporla. Modlar karar versin kim iyi niyetli kim klavye delikanlısı.