multiwhatsapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar korkmana gerek yok kayserili kardeşim. Ben sadece senin tiyniyetini bildiğimi belirtmek istedim. Yani modları bana karşı kışkırtmaya çalışmana gerek yok. Senin iyi niyetinin de farkındayım maşallah iyi niyet abidesisin. Klavye arkasından iyi niyetini çok iyi gösteriyorsun. Tüm mesajlarını raporladım sen de benimkileri raporla. Modlar karar versin kim iyi niyetli kim klavye delikanlısı.
Yapma be kardeşim..
Allah aşkına.. Hiçbir kötü niyetim yoktu... inan ki...
Hala yazdıklarımı okuyorum nerde hata yaptım diye..
ama Kayserili olmam.. tiyniyet... bu cümleler hoş değil..
ve seni gerçekten kızdıracak birşey de yazmadım..
Burada bir konuya cevap ancak diğer kullanıcılarında dikkatini çeksin ve güzel bir sohbet ve destek olunsun diye yazılır..
Korkmaya gelince.. bence klavye arkasından tanımadığın insanlar hakkında bu şekilde öngörüde bulunman doğru bir davranış değil..
Yaşın kaç bilmiyorum... 48 Yaşındayım ve ne seni ne başka birini rencide etmekten.. zevk alacak karakterde biri değilim.. burada çoğu da değil inan...
Başka da birşey demiyorum.. konuyu kapatıyorum kendim için..
Başarılar.. ilk cevabımda verdiğim öneriler geçerli sorun hakkında..
(Eğer geçmiş hayatınızda bir Kayseri li ile sorun yaşadınız ise, tüm Kayserilileri aynı kefeye koymayın lütfen.)
EDIT : Hiçbir mesajını raporlamayacağım.. Sen farkında olmadan kendini raporladın zaten..