• 27-10-2010, 11:36:39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence tartışmaya hiç gerek yok.. Bir tarafta kişinin kazancını çekemeyenler var, bir tarafta inanmayanlara ispat gösterisi var. Bence hiç kafa yormaya gerek yok.. ALLAH kazancı olanlara daha kazanç versin..
  • 27-10-2010, 11:37:03
    oh be kurtulduk adamdan.
  • 27-10-2010, 11:39:53
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adama bak be 7000 - 8000 dolar yiyorum diyor. Bizde Google'dan 100 doları tamamladıkmı seviniyoruz
  • 27-10-2010, 11:40:27
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adama bak be 7000 - 8000 dolar yiyorum diyor. Bizde Google'dan 100 doları tamamladıkmı seviniyoruz
    Bu laflarınla o adamdan farkın kaldığını mı sanıyorsun?
  • 27-10-2010, 11:41:23
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adama bak be 7000 - 8000 dolar yiyorum diyor. Bizde Google'dan 100 doları tamamladıkmı seviniyoruz
    Bende kazandıklarımla Faturaları ödüyorum.. ALLAH bereket versin diyorum.. 7000 Filan kazansam hemen ev olayına girerim. Taksitle mülk alırdım..
  • 27-10-2010, 11:41:48
    casso_72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu laflarınla o adamdan farkın kaldığını mı sanıyorsun?
    İlla bendemi ss alayım. 100 doları göstermem mi lazım
  • 27-10-2010, 11:48:12
    İşin açıkcası benim az evvel yazdıgım "Bizde 100 doları zor tamamlıyoruz" lafına kesinlikle birisinin muhalefet olacagını bildigim için konuyu şuraya getirmek istemiştim.

    Malum kişi konuya sürekli Ekran Görüntülerini yollamış bunlar birşey ifade etmiyor bende size 100 dolarlık Ekran Görüntüsü yollarım bende o zaman 100 dolar kazanıyorum bırakın bunları yalan dolan...

    Umarım daha iyi anlamışsındır kardeşim. Farkımın olup olmadıgını.
  • 27-10-2010, 12:04:19
    Neyse ya asıl konumuza dönelim gereksiz mesajlar silinsin bence. Bende uydum yok yere.
  • 27-10-2010, 12:14:18
    Koskoca bir gecede yine Ödeme İşlemde yazmadı Bari bu gece yazsada yarına alsak Tüm dünya aldı biz bekliyoruz