Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bence tartışmaya hiç gerek yok.. Bir tarafta kişinin kazancını çekemeyenler var, bir tarafta inanmayanlara ispat gösterisi var. Bence hiç kafa yormaya gerek yok.. ALLAH kazancı olanlara daha kazanç versin..