Bence tartışmaya hiç gerek yok.. Bir tarafta kişinin kazancını çekemeyenler var, bir tarafta inanmayanlara ispat gösterisi var. Bence hiç kafa yormaya gerek yok.. ALLAH kazancı olanlara daha kazanç versin..