Eylül Ödemeleri Kesinleşti
1.549
●91.523
- 27-10-2010, 11:36:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bence tartışmaya hiç gerek yok.. Bir tarafta kişinin kazancını çekemeyenler var, bir tarafta inanmayanlara ispat gösterisi var. Bence hiç kafa yormaya gerek yok.. ALLAH kazancı olanlara daha kazanç versin..
- 27-10-2010, 11:39:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Adama bak be 7000 - 8000 dolar yiyorum diyor. Bizde Google'dan 100 doları tamamladıkmı seviniyoruz
- 27-10-2010, 11:40:27Bu laflarınla o adamdan farkın kaldığını mı sanıyorsun?SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2010, 11:41:23Bende kazandıklarımla Faturaları ödüyorum.. ALLAH bereket versin diyorum.. 7000 Filan kazansam hemen ev olayına girerim. Taksitle mülk alırdım..SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2010, 11:41:48İlla bendemi ss alayım. 100 doları göstermem mi lazımcasso_72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2010, 11:48:12İşin açıkcası benim az evvel yazdıgım "Bizde 100 doları zor tamamlıyoruz" lafına kesinlikle birisinin muhalefet olacagını bildigim için konuyu şuraya getirmek istemiştim.
Malum kişi konuya sürekli Ekran Görüntülerini yollamış bunlar birşey ifade etmiyor bende size 100 dolarlık Ekran Görüntüsü yollarım bende o zaman 100 dolar kazanıyorum bırakın bunları yalan dolan...
Umarım daha iyi anlamışsındır kardeşim. Farkımın olup olmadıgını.
Bari bu gece yazsada yarına alsak
Tüm dünya aldı biz bekliyoruz