• 27-10-2010, 00:46:59
    adamların ülkemize dilimize dinimize bir şey dedikleri yok neden r10 un adını çıkartıyorsunuz? inci sözlük tarzı yaratmaya çalışıyorsanız r10 için bunu yapmayın sonuçta oranın linki var burda birde r10 diyorsunuz dp ile r10 u ters düşürceksiniz ki bizi rezil ettiğinizi dile getirmiyorum bile adamlar türkleri banlıyor.
  • 27-10-2010, 00:47:51
    Üyeliği durduruldu
    eee arkadaşlar işleme girmemiş daha
  • 27-10-2010, 00:49:43
    her yerde işleme girdi yine bizde girmedi hayret birşey ya
  • 27-10-2010, 00:55:59
    Ben size diyorum google ödeme gününü sabitledi açın bakın geçmiş 4-5 aya her ödeme artık ayın 28'in de, yani paralar perşembe günü hesablarda.
  • 27-10-2010, 00:57:02
    Üyeliği durduruldu
    fusion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben size diyorum google ödeme gününü sabitledi açın bakın geçmiş 4-5 aya her ödeme artık ayın 28'in de, yani paralar perşembe günü hesablarda.
    perşembe günü bankalar yarımgün çalışacakmış :S
  • 27-10-2010, 01:07:56
    ödemeler yarın gece işleme girer böyle olduğuna göre..

    herneyse ben yatıyorum beyler size iyi yiyişmeler
  • 27-10-2010, 01:08:18
    Üyeliği durduruldu
    Ödeme gelirse durum düzelir hadi be google yap bi işlemde
  • 27-10-2010, 01:14:06
    Üyeliği durduruldu
    Bu gece işleme girer mi
  • 27-10-2010, 01:24:01
    Üyeliği durduruldu
    hakanzorbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gece işleme girer mi
    biraz zor gibi gözüküyor ama bugece girmezsse haftaya anca alırız :S perşembe günü yarımgün çalışıyor bankalar