• 27-10-2010, 00:41:17
    foxydeath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En çok okunan konusunu bulunda oraya yerleştirelim bayrakları
    Yaptığınız şey bence doğru değil...
  • 27-10-2010, 00:41:21
    şuan 3 kişi var :d
  • 27-10-2010, 00:42:37
    çocukluk yapmayın arkadaşlar,Türkiye yi yüceltmiyorsunuz öyle yaparak.
  • 27-10-2010, 00:43:10
    herkez adsense konusunda banlandım yazmış bende korktum adsensedenmi banlandılar diye ya :P
  • 27-10-2010, 00:43:48
    yeteri kadar uğraşıldı zaten bugün fazlasına ne gerek var .
  • 27-10-2010, 00:44:13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Yanlış yapıyorsunuz genç arkadaşlarım benim, böyle olmaz.
  • 27-10-2010, 00:44:57
    Yazık gerçekten yazık bu mantığa. Biraz olgunlaşın, basitleştirmeyin türk anlayışını forumda, aksine yüceltmek için çaba(lar) gösterin. Tabi anlayana.
  • 27-10-2010, 00:45:26
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çocukluk yapmayın arkadaşlar,Türkiye yi yüceltmiyorsunuz öyle yaparak.
    alayı çocuk zaten ya ne bekliyorsun ki, yarın bir gün kişisel bloglarına demeç vermezlerse şaşırma r10.net üyeleri digitalpoint'de saldırdırdı diye
  • 27-10-2010, 00:46:01
    bizimportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazık gerçekten yazık bu mantığa. Biraz olgunlaşın, basitleştirmeyin türk anlayışını forumda, aksine yüceltmek için çaba(lar) gösterin. Tabi anlayana.
    Adam Türkleri banlıyor sen gidip neden banlıyor musun diye adama hesapmı soracaksın ?