bizimportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazık gerçekten yazık bu mantığa. Biraz olgunlaşın, basitleştirmeyin türk anlayışını forumda, aksine yüceltmek için çaba(lar) gösterin. Tabi anlayana.
Adam Türkleri banlıyor sen gidip neden banlıyor musun diye adama hesapmı soracaksın ?