heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çocukluk yapmayın arkadaşlar,Türkiye yi yüceltmiyorsunuz öyle yaparak.
alayı çocuk zaten ya ne bekliyorsun ki, yarın bir gün kişisel bloglarına demeç vermezlerse şaşırma r10.net üyeleri digitalpoint'de saldırdırdı diye