• 26-10-2010, 23:30:45
    senegalde işlemde hadi adsense ya Türkiyeyide işleme koy artık
  • 26-10-2010, 23:31:02
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tav oldum elemana
    sustu kaldı zaten
  • 26-10-2010, 23:31:32
    ulen ne adamlarsınız dp yi görünce koptum yaşayın siz [
  • 26-10-2010, 23:32:27
    Senegalde Almış Bİr biz kaldık... Aklıma ilhan Mansız geldi Neden Bilmem Ama
  • 26-10-2010, 23:33:21
    Benim mesaja göre demiyorsunuz umarım bu senegal aldı laflarını
  • 26-10-2010, 23:34:41
    loperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim mesaja göre demiyorsunuz umarım bu senegal aldı laflarını
    sanırsam senin laflarına göre dedim BEnde Diyorum Adamlar ne kadar Türk Özentisi Selim İsmini koymuş
  • 26-10-2010, 23:36:25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sustu kaldı zaten
    sussun tabi biz kıdemliyiz
  • 26-10-2010, 23:38:01
    adamlar bir haftada 5 sayfa yapmışlardı türkler bir girdi ortama 10. sayfadalar
  • 26-10-2010, 23:38:43
    Üyeliği durduruldu
    djhayal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yavaş yavaş DP ye kayıyor türkler muhabbetlere bakın koptum yaa
    http://forums.digitalpoint.com/showt...1968980&page=9
    Offf hocam gülme komasına girdim bi an gözümden yaş geldi sesli güldüm o derece muhabbetlere bakın ya ahahah

    bu arada inşallah gece işleme girer de yarın sabah canlıyı görürüz