djhayal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yavaş yavaş DP ye kayıyor türkler muhabbetlere bakın koptum yaa
http://forums.digitalpoint.com/showt...1968980&page=9
Offf hocam gülme komasına girdim bi an gözümden yaş geldi sesli güldüm o derece muhabbetlere bakın ya ahahah

bu arada inşallah gece işleme girer de yarın sabah canlıyı görürüz