• 26-10-2010, 19:33:15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme işlemde değil mi hala ?
    Aynısı DPde yaptılar çok heyecanlandım
  • 26-10-2010, 19:39:03
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ödeme işlemde - Bulgaristan
  • 26-10-2010, 19:40:15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mısırdada işleme girmiş
  • 26-10-2010, 19:40:18
    mısırada gelmiş hadi hayırlı olsun daha hintlilerde ses seda yok
  • 26-10-2010, 19:43:26
    Gece de bizde girer işleme, yarın sabah %90 hesapta paralar arkadaşlar, hadi hayırlı olsun..
  • 26-10-2010, 19:43:57
    FAS ta işleme girmiş
  • 26-10-2010, 19:45:59
    bu gece işlemde yarın sabah bizde paralar sakin olun beyler.
  • 26-10-2010, 19:47:06
    Üyeliği durduruldu
    salı bekliyorduk çarşamba olucak hayırlısı
  • 26-10-2010, 19:47:16
    Kutuplardada işleme girmiş.