• 26-10-2010, 00:05:10
    Üyeliği durduruldu
    Ödemeler yarın saat 18,00 saatlerinde işleme giricek çarşamba sabahida saat 10 da herkez hesapına baksın arkadaşlar.
  • 26-10-2010, 00:06:02
    çarsambaya kaldı ozaman desene
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemeler yarın saat 18,00 saatlerinde işleme giricek çarşamba sabahida saat 10 da herkez hesapına baksın arkadaşlar.
  • 26-10-2010, 00:06:58
    Üyeliği durduruldu
    WaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çarsambaya kaldı ozaman desene
    İddasina bile girerim herkez çarşamba günü baksın hesapına bu kadar net konuşuyorum (:
  • 26-10-2010, 00:10:13
    Bu ay ne kadar alacaksın
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İddasina bile girerim herkez çarşamba günü baksın hesapına bu kadar net konuşuyorum (:
  • 26-10-2010, 00:10:30
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemeler yarın saat 18,00 saatlerinde işleme giricek çarşamba sabahida saat 10 da herkez hesapına baksın arkadaşlar.
    istibahart nerden kardeş
  • 26-10-2010, 00:11:24
    Üyeliği durduruldu
    WaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay ne kadar alacaksın
    8 tane hesap var her birinde en aşşa 4500 dolar var bir kaç hesapda kesinti yaptı sanırım 35000 dolar filan bu ay yine kesintiler yapti diger hesaplarda.
  • 26-10-2010, 00:12:01
    Üyeliği durduruldu
    delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istibahart nerden kardeş
    Adsenseyi 4 yildir kullaniyorum iddasınada girebilirim (:
  • 26-10-2010, 00:12:07
    bana bi biskrem alsana kanka
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 tane hesap var her birinde en aşşa 4500 dolar var bir kaç hesapda kesinti yaptı sanırım 35000 dolar filan bu ay yine kesintiler yapti diger hesaplarda.
  • 26-10-2010, 00:13:16
    Üyeliği durduruldu
    WaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana bi biskrem alsana kanka
    Alıcam yakında tüm r10 tüm üyelerine alıcam .d