Banlanan hesabın bile parası yatmış. (19'unda banlandı.)
Ama 17,18,20 ve 22 sinde banlanan hesapların parası yatmamış. Bu hesabın ne ayrıcalığı var anlayamadım
** isooo benii eyvana götürrrrrrrrrr...
Olm sizin bana sözünüz vardı! Hala unutmadım... Sen götür! Bak 19undaki hesabın parasınıda almışsın. Bende para kalmadı arabaya yatırdım hepsini. BMW değilde daha düşük bişi mi alsaydım gitti tüm para
bu iş bank çıldırtacak adamı iş bankasına ödeme alan var mı?
İşbank yatmamış beklemedeyim. Denizbank kullananlar beklemesin, şubeye gidip soruyorsun hesabına aktarıyorlar.. Sormazsan paran yatmıyor öyle garip bi banka bu Denizbank.