• 24-07-2007, 13:54:55
    tosih senin için problem yok sanırım. bu ayın sonuna kadar 100 doları geçmiş olacaksın. bir dahaki ay paranı alırsın. dünde geçseydi 100 doları bir şey değişmeyecekti yani.
  • 24-07-2007, 14:01:20
    Üyeliği durduruldu
    samsun akbank
    ödeme hesapda
    herkese hayırlı olsun
  • 24-07-2007, 14:19:20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GoodSave! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google dolar kurunun düşük veya yüksek olmasından kar veya zarar yapmaz. İstiyorsan gelen parayı dolara yatır.
    Kendisi kâr etmeyebilir ama sırf kazanmayalım diye yapar Google
  • 24-07-2007, 14:35:54
    abi bu dolar ne etti böyle. bi anlam veremiyorum. Acayip düştü.
  • 24-07-2007, 14:37:41
    kazanma diye yapsa hepsini banlar : )
  • 24-07-2007, 14:51:14
    işbankası silivri / istanbul
    1.26 ile bozmuş doları
  • 24-07-2007, 15:27:24
    Kur düşük demicem çünkü şu an dolar kuru 1.23, gene iyi bozulmuş 1.26
  • 24-07-2007, 15:31:38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İstanbul Vakıfbank para hesapta...İlk ödememdi...Teşekkürler Google
  • 24-07-2007, 15:50:04
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Akbank Hala Gelmedi Deli Edicek Beni ya, Şimdiye Ödemeyi alıp işlerimi halletmem gerekiyordu.