• 24-07-2007, 13:01:26
    Bizdede ödeme işlemde yaziyorda bakalım para hesaptamiki
  • 24-07-2007, 13:14:44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Akbank Daha Yatmamış Hesaba.
  • 24-07-2007, 13:16:07
    ödememi aldım hayırlı olsun.
  • 24-07-2007, 13:34:11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    odeme geldı nıhayetınxe bu aykı bekleyışımızde sona erdı...
  • 24-07-2007, 13:36:01
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dolar düştüğünden midir nedir, geçen ay 30'unda ödeme işlemdeyken bu ay 24'te hesapta..
  • 24-07-2007, 13:43:28
    doronty37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar düştüğünden midir nedir, geçen ay 30'unda ödeme işlemdeyken bu ay 24'te hesapta..
    Google dolar kurunun düşük veya yüksek olmasından kar veya zarar yapmaz. İstiyorsan gelen parayı dolara yatır.
  • 24-07-2007, 13:44:41
    yaf dün tam hesap 99.50$ dı. bugün 100 ü geçmiş. hay şansıma edeyim..
  • 24-07-2007, 13:49:23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iş bankası Lara/Antalya şubesi hala ödeme geçmedi.

    ne ayak ?
  • 24-07-2007, 13:53:04
    Akbank Kütahya/Tavşanlı Şubesi de Hala Ödeme Gelmedi, Her Ay Erken Gelirdi Akbanktan Bu Ay Geç Kaldı