Konu
ödeme işlemde (resimli)
24-07-2007, 13:54:55
#118
ugursamsa
tosih senin için problem yok sanırım. bu ayın sonuna kadar 100 doları geçmiş olacaksın. bir dahaki ay paranı alırsın. dünde geçseydi 100 doları bir şey değişmeyecekti yani.