Konu
ödeme işlemde (resimli)
24-07-2007, 10:30:45
#84
Nehir
nurettin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynı şube
Bana bunların gıcıkları varya... Hep gec yatırıyorlar.
Gelir acele etmeyin veya bankanızla bir görüşün bence...