• 24-07-2007, 02:07:47
    #46
    Dolar gerçekten çok düştü, 1.24'lerde.
  • 24-07-2007, 02:11:14
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ödeme İşlemde, Hayırlı Olsun Herkese, Google Geçen Ay Geç Verdi Bu Ay Onu Telafi Ediyor Çok iyi Oldu bu
  • 24-07-2007, 02:15:32
    #48
    Yarin akşama kadar herkez alır parasını hayırlı olsun şimdiden...
  • 24-07-2007, 02:25:40
    #49
    bende henüz ödeme işlemde değil
  • 24-07-2007, 02:26:38
    #50
    Vallahi gece gece benide iyi sevindirdi bu ayıda bansız kazasız belasız atlattık çok şükür
  • 24-07-2007, 02:31:16
    #51


    Ödeme almadığımız ay da dolar yükselir!..
    Döviz yatırımı yapanlar alabildiğince dolar alsın. Yakındır artması..
  • 24-07-2007, 02:36:53
    #52
    Çok düştü dolar çok
    Ödeme işlemde hepimize hayırlı olsun
  • 24-07-2007, 02:39:09
    #53
    bende de yazdı çok şükür : )
  • 24-07-2007, 02:39:17
    #54
    Ödeme işlemde.