Konu
ödeme işlemde (resimli)
24-07-2007, 10:38:28
#85
dgenc
Banlanan hesabın bile parası yatmış. (19'unda banlandı.)
Ama 17,18,20 ve 22 sinde banlanan hesapların parası yatmamış. Bu hesabın ne ayrıcalığı var anlayamadım
** isooo benii eyvana götürrrrrrrrrr...