dgenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banlanan hesabın bile parası yatmış. (19'unda banlandı.)
Ama 17,18,20 ve 22 sinde banlanan hesapların parası yatmamış. Bu hesabın ne ayrıcalığı var anlayamadım
** isooo benii eyvana götürrrrrrrrrr...
Olm sizin bana sözünüz vardı! Hala unutmadım... Sen götür! Bak 19undaki hesabın parasınıda almışsın. Bende para kalmadı arabaya yatırdım hepsini. BMW değilde daha düşük bişi mi alsaydım gitti tüm para