1.48 şuan 1.42 den buralara kadar geldi inş 1.60 görürüz.
varmı borsadan anlayan biri?
Dolar 1.60 görür mü?
29
●1.843
- 26-10-2009, 17:23:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Şuanki durumlara göre olacağını sanmıyorum..ReLegolaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2009, 17:24:56ümitlerimi kırdınteknolojiblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2009, 17:51:16o bakımdan hiç düşünmedim ama euro almış başını gidiyorcellman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dolarda 1.60 olsa ne olur
- 26-10-2009, 17:51:20şu an uzun zamanlı bir yükselme beklenmez.imf'yle anlaşılacak anlaşılmayacak herkes muallakta.ama imf'yle anlaşırsak bu seviyeleri bile bulamayabiliriz.ReLegolaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
denge tek taraflı değil doların yükselmesininde faydaları var.dolar yükselirse ihracat artar.ihracat yapan şirketler kazanır.cellman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-10-2009, 17:52:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Amerika Birleik Devletleri şuan paranın değerini düşürüyor, yıl sonu bütçe açıkından dolayı. Sadece bizim ekonomiye yansımayıaynı oranda olmuyor ama yükselmez tam tersine düşücektir yıl başına kadar. Benim beklentim 1.36-1.42 bandı arası gider gelir.
- 26-10-2009, 17:54:13şuan 49'a çok az kaldı ama dolar ne kadar yüksek olursa biz adsenseciler tık başı daha fazla kazanıyoruz..Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2009, 17:58:29zaten bi tek paramızın değeri kaldı ülkemizde
1.5 olsunda 3-5 kuruş fazla alalım
1.5 olsunda 3-5 kuruş fazla alalım