• 26-10-2009, 17:23:08
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1.48 şuan 1.42 den buralara kadar geldi inş 1.60 görürüz.

    varmı borsadan anlayan biri?
  • 26-10-2009, 17:23:49
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ReLegolaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.48 şuan 1.42 den buralara kadar geldi inş 1.60 görürüz.

    varmı borsadan anlayan biri?
    Şuanki durumlara göre olacağını sanmıyorum..
  • 26-10-2009, 17:24:56
    #3
    teknolojiblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanki durumlara göre olacağını sanmıyorum..
    ümitlerimi kırdın
  • 26-10-2009, 17:47:57
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu nasıl bir istektir ya ?? doların yükselmesi demek paramızın değer kaybetmesi demek..ne günlere kaldık yahu !!
  • 26-10-2009, 17:51:16
    #5
    cellman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu nasıl bir istektir ya ?? doların yükselmesi demek paramızın değer kaybetmesi demek..ne günlere kaldık yahu !!
    o bakımdan hiç düşünmedim ama euro almış başını gidiyor dolarda 1.60 olsa ne olur
  • 26-10-2009, 17:51:20
    #6
    ReLegolaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.48 şuan 1.42 den buralara kadar geldi inş 1.60 görürüz.

    varmı borsadan anlayan biri?
    şu an uzun zamanlı bir yükselme beklenmez.imf'yle anlaşılacak anlaşılmayacak herkes muallakta.ama imf'yle anlaşırsak bu seviyeleri bile bulamayabiliriz.

    cellman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu nasıl bir istektir ya ?? doların yükselmesi demek paramızın değer kaybetmesi demek..ne günlere kaldık yahu !!
    denge tek taraflı değil doların yükselmesininde faydaları var.dolar yükselirse ihracat artar.ihracat yapan şirketler kazanır.
  • 26-10-2009, 17:52:35
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Amerika Birleik Devletleri şuan paranın değerini düşürüyor, yıl sonu bütçe açıkından dolayı. Sadece bizim ekonomiye yansımayıaynı oranda olmuyor ama yükselmez tam tersine düşücektir yıl başına kadar. Benim beklentim 1.36-1.42 bandı arası gider gelir.
  • 26-10-2009, 17:54:13
    #8
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerika Birleik Devletleri şuan paranın değerini düşürüyor, yıl sonu bütçe açıkından dolayı. Sadece bizim ekonomiye yansımayıaynı oranda olmuyor ama yükselmez tam tersine düşücektir yıl başına kadar. Benim beklentim 1.36-1.42 bandı arası gider gelir.
    şuan 49'a çok az kaldı ama dolar ne kadar yüksek olursa biz adsenseciler tık başı daha fazla kazanıyoruz..
  • 26-10-2009, 17:58:29
    #9
    zaten bi tek paramızın değeri kaldı ülkemizde 1.5 olsunda 3-5 kuruş fazla alalım