• 30-10-2009, 20:24:44
    #28
    captain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doların önü açık arkadaşlar 1.60 ı en geç önümüzdeki hafta görecektir.
    uzun zamandır düşülerdeydi acısını çıkacak diye düşünüyorum
    Umarım görmez.
  • 30-10-2009, 20:39:04
    #29
    İçinizi karartmıyım ama arkadaşlar, borsa çıktı, dolar en fazla, 1.43 e kadar düştü, 52.000 puan yaptı borsa, şimdi borsa düşüyorsa, borsada 40 bin seviyelerine gerilediği zaman, doları göreceksiniz ki, 2 milyonu zorlayacak.

    Dolar gelecek hafta içi, 1.55 i geçemez.
  • 30-10-2009, 20:51:10
    #30
    görmez dusuk kur sozlesmemız var ımf ıle yerlı ıhracatcıyı ezıp ıthale mahkum olmak ıcın