• 26-10-2009, 17:58:51
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adsense olarak bakmıyorum ben genel politika söylüyorum gerçi burası Türkiye belli olmuyor bizde Borsa - Faiz - Dollar - Euro hepsi aynı anda inip çıkabiliyor, günlük siyasi olaylar çok tetikliyor, birde yabancı doğrudan yatırım yapmayan (borsa-faiz için gelen) yabancı çok onların para akışı çok etkili, devlet bu kadar çok gecelik faiz veremeye devam ederse büyük oyunculara TL kolay kolay değer kaybetmez ama bu verdiği faizin karşılığını nereden bulacak bilmem. Neyi satarlar bilmem

    Polistik olarak çok büyük bir terslik olmazsa çok büyük birşey değişmez bu ülkede, yabancılar para koyar sıcak para oldugu için çark döner Ahmet, Mehmetin parası yabancıya faiz gider.

    Konuyu saptırımıyım, ABD düşük kur politikası uygalacak gibi görünüyor 2-3 ay. Dollar'dan ziyade euro/strelin daha artarbilir.
  • 27-10-2009, 00:07:51
    #11
    dolar kuru bu aralar böyle devam eder 1.50 ye zor çıkar
  • 27-10-2009, 00:08:56
    #12
    konu yanlış yerde sanırım
  • 27-10-2009, 00:08:58
    #13
    dolar 1.4'ün altına inmezse hiç şaşmayın derim ben
  • 27-10-2009, 00:10:05
    #14
    bugün cnbce de konuşuyorlardı. talep gelirse 1.55 i görebilir diyorlar.
  • 27-10-2009, 00:11:02
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    inşallah düşer
  • 27-10-2009, 10:19:07
    #16
    en güzeli adsense ödeme yapacağı zaman bi fırlasın anlık olarak 2-3 tl olsun sonra pat diye 1.30 a insin
  • 27-10-2009, 10:27:39
    #17
    Dolar yükselecektir hep aynı oyun önce düşürüyorlar. Piyasada düşecek havası yaratıyorlar sonra birden yükseliyor.
  • 27-10-2009, 10:39:42
    #18
    ReLegolaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.48 şuan 1.42 den buralara kadar geldi inş 1.60 görürüz.

    varmı borsadan anlayan biri?
    Hep kendi tarafımızdan düşünmemek lazım dolar üzerine borcu olan mallarına mülklerine haciz gelen insanlar da var onlarıda düşünmek lazım. Rabbena Hep Bana olmaz dimi.